Názov školy | Základná škola s materskou školou, Župkov 18 |
Adresa školy | Župkov 18, 966 71 |
Telefón | +421 45 6866 130 |
skola@zszupkov.sk | |
WWW stránka | https://www.zszupkov.sk |
Priezvisko, meno | telefón | ||
---|---|---|---|
Riaditeľ | Mgr. Iveta Tomášová | riaditel@zszupkov.sk | |
ZRŠ pre ZŠ | Mgr. Ivana Betková | betkova.ivana@zszupkov.sk | |
ZRŠ pre MŠ | Anna Šipikalová | sipikalovaa@azet.sk |
Titl., priezvisko, meno | Kontakt | Funkcia | |
---|---|---|---|
predseda | Ing. Melišová, Monika | ||
pedagogickí zamestnanci | Mgr. Buchel, Anton | ||
Mgr. Žabková, Jaroslava | |||
Mgr. Kosťová, Patrícia | |||
ostatní zamestnanci | Baniariová, Alena | ||
zástupcovia rodičov | Mgr. Jana Herková | ||
Žiaková, Jana | |||
Oslancová, Iveta | |||
zástupca zriaďovateľa | Mgr. Valentová, Eva | ||
Repiský, Zdenko | |||
zástupca organizácie, ktorá sa podieľa na výchove a vzdelávaní | Ing. Repiský, Rudolf |
Zástupcovia zriaďovateľa:
Mgr. Eva Valentová
Zdenko Repiský
Zástupcovia pedagogických zamestnancov školy:
Mgr. Anton Buchel
Mgr. Jaroslava Žabková
Bc. Patrícia Kosťová
Zástupca ostatných zamestnancov školy:
Alena Baniariová
Zástupcovia rodičov:
Ing. Monika Melišová – predsedníčka
rady školy
Mgr. Jana Herková
Iveta Oslancová
Jana Žiaková
Zástupca organizácie, ktorá sa podieľa na výchove a
vzdelávaní:
Ing. Rudolf Repiský
Názov | Obec Župkov |
Sídlo | Župkov 12 |
Telefón | 0456866122 |
obecnyurad@zupkov.sk |
Obec Župkov, Župkov 12, 966 71 Župkov
Telefónne číslo: 045/6866122
Adresa
elektronickej pošty: obecnyurad@zupkov.sk
Rada školy v školskom roku 2020/2021 zasadala z dôvodu pandemickej situácie raz, a to v mesiaci september. Súčasťou
programu bolo prerokovanie a schvaľovanie dokumentov školy (Správa o výchovno-vzdelávacej činnosti školy za školský rok 2020/2021). Členovia rady školy boli informovaní o rozpočte a čerpaní finančných prostriedkov v roku 2020, o realizovaných projektoch i aktivitách školy.
Metodické združenie a predmetová komisia pracovali podľa plánu práce na školský rok 2020/2021. Počas roka plnili svoju organizačno-riadiacu, kontrolno-hodnotiacu a odborno-metodickú funkciu.
Okrem pravidelných plánovaných zasadnutí operatívne riešili niektoré aktuálne úlohy súvisiace s pandemickou situáciou. Vedúce PK a MZ spolupracovali s vedením školy.
Počet žiakov školy: 189
Počet tried: 9
Podrobnejšie informácie:
Ročník: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
počet tried | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 9 |
počet žiakov | 20 | 14 | 20 | 21 | 24 | 20 | 27 | 21 | 22 | 189 |
z toho v ŠKD | 17 | 12 | 14 | 9 | 8 | 2 | 62 |
Pracovný pomer | Počet pedag. prac. | Počet nepedag. prac. | Počet úväzkov pedag. prac. | Počet úväzkov nepedag. prac. |
---|---|---|---|---|
TPP | 22 | 10 | 22 | 10 |
DPP | 4 | |||
Znížený úväzok | 2 | 1,15 | ||
ZPS | 1 | |||
Na dohodu | 1 | 1 |
počet | nekvalifikovaných | kvalifikovaných | spolu |
---|---|---|---|
učiteľov | 0 | 17 | 17 |
vychovávateľov | 0 | 3 | 3 |
asistentov učiteľa | 0 | 3 | 3 |
špeciálnych pedagógov | 0 | 1 | 1 |
sociálnych pedagógov | 0 | 1 | 1 |
spolu | 0 | 26 | 26 |
Trieda | Predmet | Počet hodín týždenne |
---|---|---|
IV. A | vlastiveda | 2 |
V. A | technika | 1 |
VI. A | technika | 1 |
VII. A | technika | 1 |
VIII. A | technika | 1 |
IX. A | technika | 1 |
VI. A | fyzika | 2 |
VII. A | fyzika | 1 |
VIII. A | fyzika | 1 |
IX. A | fyzika | 1 |
V. A | informatika | 1 |
VI. A | informatika | 1 |
VII. A | informatika | 1 |
VIII. A | informatika | 1 |
V. A | dejepis | 1 |
VI. A | dejepis | 2 |
VII. A | dejepis | 1 |
VIII. A | dejepis | 1 |
IX. A | dejepis | 2 |
Umelecké
súťaže |
|||
Rozpoviem
ti ja rozprávočku – výtvarná a literárna súťaž |
Ema
Adamíková Marek
Fischer Lucia
Jonášová Lilien
Ludvigová |
Strieborné
pásmo Strieborné
pásmo Strieborné
pásmo |
Uč.
VV |
Moja
trieda – školská výtvarná súťaž |
Zuzana
Šlosiariková Katarína
Oslancová Veronika
Tekeliová |
1. 2. 3. |
Uč.
VV |
Cesty
za poznaním minulosti |
Zuzana
Šlosiariková Alex
Hudec Veronika
Tekeliová Ema
Adamíková Juraj
Michňa Jaroslava
Adamská Lucia
Boháčová |
|
Uč.
VV |
Vesmír
očami detí |
Alžbeta
Knutová Júlia
Kapráliková Jaroslava
Adamská Lucia
Boháčová Diana
Barosso Jakub
Škvarka Petronela
Matejová Zuzana
Šlosiariková Júlia
Majerčíková Nela
Kohanová Tomáš
Adamov Barbora
Jacková |
Cena
poroty a postup do celoslovenského kola 2.
miesto Postup
do celoslovenského kola Cena
poroty a postup do celoslovenského kola 2.
miesto |
Uč.
VV |
Indické
bájky očami detí |
Jakub
Škvarka Zuzana
Šlosiariková Nela
Kohanová Júlia
Majerčíková Tomáš
Adamov Michaela
Angletová Lucas
Pukan Jaroslava
Adamská Tomáš
Slaný |
|
Uč.
VV |
Vojaci
očami detí |
Zuzana
Šlosiariková Sofia
Slaná Sára
Slaná Patrik
Debnár Matias
Valenta Martina
Melišová Adam
Zúbek Lucas
Pukan Júlia
Kapráliková Ema
Adamíková |
|
Uč.
VV |
Ekoposter |
Jaroslava
Adamská Lucia
Boháčová Martina
Fischerová Liliana
Kapráliková |
|
|
Talent,
umenie, kumšt |
Jakub
Michňa |
Čestné
uznanie |
p.
Matejová |
Vedomostné
súťaže |
|||
Olympiáda
v SJL – okresné kolo |
Katarína
Gáborová |
1.
miesto |
p.
Tomášová |
Olympiáda
v SJL – krajské kolo |
Katarína
Gáborová |
1.
miesto |
p.
Tomášová |
Olympiáda
v SJL – celoslovenské kolo |
Katarína
Gáborová |
3.
miesto |
p.
Tomášová |
Olympiáda
v AJ – okresné kolo |
Sebastian
Kučera Lukáš
Meliš |
1.-2.
miesto 3.
miesto |
p.
Mesiariková |
Olympiáda
v AJ – krajské kolo |
Sebastian
Kučera |
Úspešný
riešiteľ |
p.
Mesiariková |
Olympiáda
v NJ – okresné kolo |
Lucia
Boháčová Katarína
Gáborová |
Postup
do krajského kola |
p.
Plechlová |
Olympiáda
v NJ – krajské kolo |
Lucia
Boháčová Katarína
Gáborová |
Účasť účasť |
p.
Plechlová |
Biologická
olympiáda – okresné kolo |
Martin
Adamík Vanessa
Adamcová Alex
Lupták Matúš
Martinec |
1.
miesto Úspešná
riešiteľka Úspešný
riešiteľ 2.
miesto |
p.
Strihovská |
Biologická
olympiáda – krajské kolo |
Martin
Adamík Matúš
Martinec |
5.
miesto 2.
miesto |
p.
Strihovská |
Biologická
olympiáda – celoslovenské kolo |
Matúš
Martinec |
Úspešný
riešiteľ |
p.
Strihovská |
Matematická
olympiáda – okresné kolo |
Lea
Valigurská |
účasť |
Uč.
M |
Pytagoriáda
P4 |
Lukáš
Hafera Repiská, Simona Gregová Marcel Hudeček Simona Marušková Lukáš
Kopernický |
Úspešný
riešiteľ |
Uč.
M |
Pytagoriáda
P5, P6, P7, P8 |
Martin
Adamík Šimon
Angleta Diana
Barosso Marek
Grega Jeremiáš
Jablonka Pavel
Kamody Jakub
Kamody Samuel
Laurov Matúš
Martinec Tobias
Marek Muller Tomáš Nguyen Frederika
Oslancová Michal Píš Ronald
Repiský Patrik
Sivok Katarína
Šurianska Lea
Valigurská Adrian
Zurian |
|
Uč.
M |
Všetkovedko |
Tomáš
Adamov Emily
Copp Patrik
Debnár Lucas
Pukan Adam
Zúbek David
Kokles Milan
Borgula Júlia
Kapráliková Eliška
Laurová Simona
Repiská Lukáš
Kopernický Simona
Gregová Šimon
Debnár Ivana
Marušková L.
Bieliková |
Účasť |
|
Čo
vieš o hviezdach – okresné kolo |
Martin
Adamík |
1.
miesto |
|
Čo
vieš o hviezdach – krajské kolo |
Martin
Adamík |
5.
miesto |
|
Matematický
klokan |
Lucas
Karpluk Petronela
Matejová Martina
Melišová Emily
Copp Eliška
Laurová Lucia
Bieliková Lilien
Šipikalová Diana
Barroso Damián
Struhár Lea
Valigurská Martin
Adamík Matúš
Martinec Katarína
Gáborová Lucia
Boháčová |
|
Uč.
M |
Expert
Geniality Show |
Veronika
Adamíková Jeremiáš
Jablonka Adrián
Zurian Diana
Barroso Damián
Struhár Tobias
Muller Tomáš
Slaný Ronald
Repiský Katarína
Šurianska Marek
Grega Alexandra
Angletová Simona
Marušková Frederika
Oslancová Hana
Danišová Lucia
Jonášová Laura
Mišková Lukáš
Miškov Martin
Adamík Lea
Barborová Katarína
Gáborová Matúš
Martinec Lea
Valigurská Pavel
Kamody Vanessa
Adamcová Lucia
Boháčová Alex
Lupták Samuel
Janovič |
Expert Expert Expert Expert |
|
Celoslovenská
súťaž Ypsilon – slovina je hra |
Júlia
Kapráliková Lucia
Bieliková Tomáš
Adamov Martina
Melišová Jakub
Škvarka Júlia
Majerčíková Simona
Repiská Ivana
Marušková Lukáš
Kopernický Lucas
Pukan Lukáš
Hafera Michaela
Káčerová Ema
Adamíková Jeremiáš
Jablonka Tomáš
Slaný Ronald
Repiský Frederika
Oslancová Hana
Danišová Laura
Mišková Martin
Adamík Katarína
Gáborová Roman
Hock Vanessa
Adamcová Lucia
Boháčová Alex
Lupták Katarína
Gáborová Roman
Hock |
|
Uč.
SJL |
IQ
olympiáda |
Martin
Adamík Matúš
Martinec |
|
|
Pedagógovia pravidelne prezentovali výsledky výchovno-vzdelávacej činnosti na školskom webe. Školské akadémie ani športové a kultúrne akcie sa kvôli opatreniam proti šíreniu Covid-19 nemohli organizovať.
V školskom roku 2020/2021 sme pokračovali v realizácii projektu OPLZ-P01/2018/DOP/1.1.1-01 Čitateľská, matematická a prírodovedná gramotnosť v základnej škole s názvom Od textov k činom. Projekt je zameraný na rozvíjanie čitateľskej, matematickej a prírodovednej gramotnosti žiakov v záujmových útvaroch. Z dôvodu opatrení proti šíreniu Covid-19 bola v októbri 2020 pozastavená činnosť záujmových útvarov. Obnovená bola v mesiaci jún 2021. Realizácia projektu bola presunutá na nový školský rok.
V projekte Zriadenie odborných učební sa realizovalo dobudovanie odborných učební a ich vybavenie učebnými pomôckami.
V rámci realizácie projektu Pomáhajúce profesie v edukácii detí a žiakov sme v škole zriadili inkluzívny tím pozostávajúci zo špeciálneho pedagóga, sociálneho pedadóga a 2 pedagogických asistentov.
V školskom roku 2020/2021 nebola v škole vykonaná inšpekcia.
V rámci koncepcie rozvoja školy bola v školskom roku 2020/2021 venovaná pozornosť modernizácii tried a odborných učební:
• pravidelným nákupom výukových programov,
• priebežným dopĺňaním knižného fondu,
• zakúpením okrasných rastlín a kríkov do areálu školy,
• revitalizáciou ďalšej počítačovej učebne.
Pre kvalitný výchovno-vzdelávací proces vyučujúci využívali odborné učebne.
Pravidelne sa využívala PC miestnosť, a to na vyučovanie informatiky, informatickej výchovy, cudzích jazykov, ale aj v rámci jednotlivých predmetov a na záujmovú činnosť žiakov v rámci krúžkovej činnosti, až kým nebola činnosť krúžkov pozastavená. Na uplatňovanie moderných foriem a metód práce slúžila aj audiovizuálna učebňa. Miestnosť chémie, fyziky a biológie a dielňa sa nemohly využívať z dôvodu jej zariaďovania. Na vyučovanie cudzích jazykov slúžilo jazykové laboratórium.
Škola má veľmi dobré podmienky na vyučovanie telesnej výchovy a pohybovej prípravy v zrekonštruovanej telocvični alebo v športovom areáli. Z dôvodu opatrení proti šíreniu Covid-19 sa nemohla na vyučovanie telesnej a športovej výchovy a pohybovej prípravy používať telocvičňa. Počas prezenčnej výučby sa telesná a športová výchova a pohybová príprava vyučovali v areáli školy. I keď realizácia projektu ACC 03028 (Modrá škola) bola ukončená, naďalej sa zveľaďoval areál školy.
Počas školského roka sa priebežne dopĺňali kabinetné zbierky o nové moderné učebné pomôcky a nevyhnutný materiál. Mimoriadnu pozornosť venovala ZŠ interiéru tried a chodieb školy. Počas prezenčnej výučby boli na chodbáchi aktualizované nástenky a ostatná výzdoba. Pozornosť bola venovaná aj exteriéru školy, kde sa pravidelnou údržbou, kosením, strihaním stromov a kríkov a čistením priestorov udržiaval upravený vzhľad.
Oblasti, v ktorých škola dosahuje dobré výsledky:
Školský rok 2020/2021 bol výrazne poznačený pandemickou situáciou a opatreniami z nej vyplývajúcimi. Vyučovanie prebiehalo neštandardne. Na to sa museli pripraviť a adaptovať učitelia, rodičia aj žiaci. Zúročili skúsenosti získané počas prerušeného vyučovania v školskom roku 2019/2020, keď bolo vyučovanie prerušené od 16. marca. Naučili sa využívať výpočtovú techniku, metódy a formy práce vhodné počas dištančného vzdelávania. Túto úlohu zvládli aj napriek sťaženým podmienkam výborne, takže škola dosiahla najlepšie výsledky, aké sa dali dosiahnuť v náročných podmienkach dištančnej výučby. 100% vyučovacích hodín z upraveného rozvrhu bolo odučených dištančne. Všetci žiaci, ktorí mali prístup k internetu či už cez mobil alebo PC, sa zúčastňovali on-line hodín. Za úspech považujeme aj zapojenosť našich žiakov do súťaží a olympiád, ktoré sa tiež realizovali on-line. Prehľad účasti a výsledkov je v tabuľke v časti Prehľad výsledkov súťaží a olympiád. Žiaci IX. ročníka boli úspešne prijatí na stredné školy, ktoré si vybrali.
Oblasti, v ktorých sú nedostatky a treba úroveň výchovy a vzdelávania zlepšiť:
Pedagogická prax v školskom roku 2020/2021 ukázala potrebu zvýšiť intervenciu vo výchove a vzdelávaní žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia. Väčšina týchto žiakov sa vyhýbala školským povinnostiam, nedokázala si v domácich podmienkach samostatne osvojovať učivo, nevyužila možnosť prezenčného vzdelávania formou 5+1. Distribúciu vzdelávacích materiálov, informácií týkajúcich sa vzdelávania počas pandémie zastrešovala sociálna pedagogička.
Návrh opatrení:
Skúsenosti z tohto obdobia ukázali ďalšie možnosti, ako pracovať s rodinami žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia. V nasledujúcom školskom roku bude sociálna pedagogička ešte intenzívnejšie komunikovať s rodinami žiakov zo sociálne znevýhodneného prostredia, navrhovať a realizovať riešenia na zlepšenie školskej dochádzky a prípravy na vyučovanie, zintenzívni spoluprácu s ÚPSVaR, zriaďovateľom a Obcami, v ktorých majú títo žiaci trvalé bydlisko.
Gym 8.roč | Gym 6.roč | Gym 4.roč | SOŠ | SOU | OU | Iné | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prihlásení | 0 | 0 | 6 | 17 | ||||
prijatí | 0 | 0 | 6 | 17 | ||||
% úspešnosti | 100 | 100 |
Počet zapísaných prvákov k 30.6.2020: 22/ 10
Skutočný počet žiakov 1. ročníka k 15.9.2020: 21 / 10
Počet detí s odloženou školskou dochádzkou: 1 / 0
Ukončenie školskej dochádzky na ZŠ k 30.6.2021
K 30. 6. 2021 ukončilo školskú dochádzku spolu 24 žiakov, z toho 22 v deviatom ročníku a 2 v siedmom ročníku.
Nižší ročník | 5.roč. | 6.roč. | 7.roč. | 8.roč. | 9.roč. | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet žiakov |
Gymnáziá |
|
spolu |
dievčatá |
|
Gymnázium M.
Rúfusa, Žiar nad Hronom |
4 |
2 |
|
Gymnázium F.
Švantnera, Nová Baňa |
2 |
1 |
Ekonomické, obchodné, hotelové SOŠ |
|
|
|
|
SOŠ obchodu a
služieb, Nová Baňa |
6 |
4 |
Zdravotnícke SŠ |
|
|
|
|
SZŠ Skalica |
1 |
0 |
ostatné SOŠ |
|
|
|
|
SOŠ lesnícka,
Banská Štiavnica |
1 |
0 |
|
SOŠ Žarnovica |
1 |
0 |
|
Súkromná SOŠ,
Hliník nad Hronom |
2 |
0 |
|
Súkromná SOŠ
pedagogická EBG, ZH |
1 |
1 |
|
SOŠ pedagogická,
LV |
1 |
1 |
|
SOŠ
vinársko-ovocinárska, Modra |
1 |
1 |
|
Spojená škola (OU
pre žiakov s TP), NB |
1 |
0 |
|
SPŠ dopravná, ZV |
2 |
1 |
|
SOŠ informačných
technológií, BB |
1 |
0 |
|
Spolu |
24 |
11 |
Gymnáziá |
|
spolu |
dievčatá |
|
Gymnázium M.
Rúfusa, Žiar nad Hronom |
4 |
2 |
|
Gymnázium F.
Švantnera, Nová Baňa |
2 |
1 |
Ekonomické, obchodné, hotelové SOŠ |
|
|
|
|
SOŠ obchodu a
služieb, Nová Baňa |
6 |
4 |
Zdravotnícke SŠ |
|
|
|
|
SZŠ Skalica |
1 |
0 |
ostatné SOŠ |
|
|
|
|
SOŠ lesnícka,
Banská Štiavnica |
1 |
0 |
|
SOŠ Žarnovica |
1 |
0 |
|
Súkromná SOŠ,
Hliník nad Hronom |
2 |
0 |
|
Súkromná SOŠ
pedagogická EBG, ZH |
1 |
1 |
|
SOŠ pedagogická,
LV |
1 |
1 |
|
SOŠ
vinársko-ovocinárska, Modra |
1 |
1 |
|
Spojená škola (OU
pre žiakov s TP), NB |
1 |
0 |
|
SPŠ dopravná, ZV |
2 |
1 |
|
SOŠ informačných
technológií, BB |
1 |
0 |
|
Spolu |
24 |
11 |
Trieda | AJ | B | ČG | D | EV | F | G | HV | CH | IV | I | MG | M | MV | NV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
III. A | 1,8 | 1 | 1 | 1 | 2,45 | 1 | |||||||||
IV. A | 1,65 | 1 | 1 | 1,19 | 2,05 | 1 | |||||||||
V. A | 2,26 | 1,43 | 1,33 | 1 | 1,65 | 1 | 1,87 | 1,96 | 1 | ||||||
VI. A | 1,75 | 1,7 | 1,8 | 1 | 1,75 | 1,95 | 1,05 | 2,3 | 2,1 | 1 | |||||
VII. A | 2,04 | 1,59 | 2 | 1,85 | 1 | 1,89 | 1,37 | 1,07 | 1,35 | 2,04 | 2,07 | 1 | |||
VIII. A | 2,05 | 1,38 | 2,22 | 1,76 | 1 | 1,71 | 1,67 | 1 | 1,57 | 2,58 | 2,19 | 1 | |||
IX. A | 1,65 | 1,27 | 1,8 | 1,68 | 1 | 1,32 | 1,55 | 1 | 1,23 | 1,82 | 1 | ||||
I. A | 5 | ||||||||||||||
II. A | 1,43 | 1 | 1,07 | 1,57 | 1 |
Trieda | NJ | ON | OŽZ | PP | PV | PCM | P | PRV | RGZP | SJL | SPR | SP | T | TSV | TAP |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
III. A | 1 | 1,1 | 1,9 | 2,3 | 1 | 1 | |||||||||
IV. A | 1 | 1 | 1,71 | 2 | 1,1 | 1 | |||||||||
V. A | 1 | 1 | 1 | 2 | 2,04 | 1 | 1,04 | 1 | |||||||
VI. A | 1,2 | 1,05 | 1 | 1,85 | 1 | 1,1 | 1 | ||||||||
VII. A | 1,62 | 1,37 | 1 | 2,07 | 1,41 | 1,04 | 1 | ||||||||
VIII. A | 1,33 | 1,33 | 2,62 | 1 | 1 | 1 | |||||||||
IX. A | 1,6 | 1,09 | 1 | 2,14 | 1 | 1,09 | 1 | ||||||||
I. A | 5 | 1 | |||||||||||||
II. A | 1 | 1,5 | 1,57 | 1 | 1 |
Trieda | V | VV |
---|---|---|
III. A | 1,85 | 1 |
IV. A | 1,67 | 1 |
V. A | 2 | 1 |
VI. A | 1 | |
VII. A | 1 | |
VIII. A | 1 | |
IX. A | 1 | |
I. A | ||
II. A | 1 |
Trieda | Počet | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní |
---|---|---|---|---|
I. A | 20 | 16 | 4 | 0 |
II. A | 14 | 14 | 0 | 0 |
III. A | 20 | 19 | 1 | 0 |
IV. A | 21 | 21 | 0 | 0 |
V. A | 24 | 24 | 0 | 0 |
VI. A | 20 | 20 | 0 | 0 |
VII. A | 27 | 26 | 0 | 0 |
VIII. A | 21 | 20 | 2 | 0 |
IX. A | 22 | 22 | 0 | 0 |
1. Dotácie zo štátneho rozpočtu na žiakov
Normatívne financie: 524 736,00€
2. Príspevky na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným zabezpečením školy od rodičov alebo inej osoby, ktorá má voči žiakovi vyživovaciu povinnosť
0,00€
3. Finančné prostriedky prijaté za vzdelávacie poukazy a spôsob ich použitia v členení podľa financovaných aktivít
5 875,00€:
Dohody + odvody 1 779,66€
Hygienické potreby a prostriedky 2 504,79€
Energie (plyn, voda, elektrina) 1 245,55€
Preprava žiakov 345,00€
4. Finančné prostriedky získané od rodičov alebo zákonných zástupcov žiakov, právnických osôb alebo fyzických osôb a spôsob ich použitia v členení podľa finančných aktivít
0,00€
5. Iné finančné prostriedky získané podľa osobitných predpisov
Nenormatívne financie:
Dopravné žiaci 5 971,34€
Výchova a vzdelávanie 5-ročných detí v MŠ 1 221,00€
SZP 2 000,00€
Učebnice 5 152,00€
Odchodné 3031,00€
V školskom roku 2020/2021 boli okrem záujmových krúžkov zriadených v rámci realizácie projektu Od textov k činom zriadené aj krúžky v rámci vzdelávacích poukazov. Kružková činnosť bola pozastavená na obdobie od októbra 2020 do mája 2021 z dôvodu opatrení proti šíreniu Covid-19. Finančné prostriedky zo vzdelávacích poukazov boli podľa nariadenia MŠVVaŠ použité na nákup dezinfekcie a ďalších prostriedkov na ochranu pred ochorením Covid-19.
Spolupráca školy s rodičmi v školskom roku 2020/2021 bola zameraná hlavne na zvládnutie pandemickej situácie vyvolanej šírením ochorenia Covid-19. Spolupracovali sme najmä pri organizácii dištančného vzdelávania. Rodičia boli nápomocní pri zabezpečení účasti svojich detí na on-line vzdelávaní, na technickom zabezpečení vzdelávania cez TEAMS. Škola zapožičala výpočtovú techniku rodinám, ktoré to potrebovali.
Školský rok 2020/2021 bol poznamenaný pandémiou ochorenia Covid 19. Od 26. 10. 2021 prešiel II. stupeň ZŠ na dištančnú formu vzdelávania. V decembri 2020 boli v karanténe dve triedy I. stupňa ZŠ. Nariadením MŠVVaŠ boli predĺžené jesenné aj vianočné prázdniny. Po skončení vianočných prázdnin bolo nariadené dištančné vzdelávanie aj I. stupňu ZŠ. 8. februára 2021 sa mohli vrátiť na prezenčné vyučovanie žiaci I. stupňa. Po jarných prázdninách sa pandemická situácia na Slovensku výrazne zhoršila, preto bolo opäť nariadené dištančné vzdelávanie na 2 týždne žiakom I. stupňa. Prezenčné vyučovanie bolo obnovené 15. marca 2021. Návrat žiakov na prezenčnú formu vyučovania bol postupný v zmysle nariadení MŠVVaŠ. Už počas dištančného vyučovania mali možnosť vzdelávať sa prezenčne žiaci bez prístupu k internetu, teda bez možnosti on-line vzdelávania. Túto možnosť nevyužil ani jeden žiak. 19. apríla 2021 sa začalo prezenčné vyučovanie žiakov VIII. a IX. ročníka. 26. apríla 2021 sa obnovilo prezenčné vyučovanie v plnom rozsahu. Obmedzenia sa naďalej týkali vyučovania telesnej a športovej výchovy a pohybovej prípravy, tieto boli postupne zmierňované (zákaz používania telocvične, odstupy, neodporúčané miešanie žiakov rôznych ročníkov).
Počas celého školského roka 2020/2021 sme sa riadili metodickými pokynmi MŠVVaŠ zverejňovanými na webe ministerstva a na špeciálne vytvorenom portáli www.ucimenadialku.sk. Dôsledne sme dodržiavali všetky pokyny. Vďaka plnému nasadeniu všetkých zamestnancov i drvivej väčšiny zákonných zástupcov našich žiakov sme tento náročný školský rok úspešne zvládli.
Vypracoval: Mgr. Iveta Tomášová
V Župkove, 22. septembra 2021
Správa prerokovaná v pedagogickej rade dňa: 30. 9. 2021
Rada školy schvaľuje Záverečnú správu o podmienkach a výsledkoch výchovno-vzdelávacej činnosti ZŠ s MŠ za školský rok 2020/2021.
Zriaďovateľ schválil na zasadnutí Obecného zastupiteľstva 13. 10. 2021 Správu o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach za školský rok 2020/2021.
Powered by aSc EduPage